الکترو ثابت غرب

کالای برق و نور پردازی ارومیه

چطور ایده‌های جذاب نورپردازی پیدا کنیم؟

پنجشنبه, ۲۳ فروردين ۱۴۰۳، ۱۱:۵۴ ق.ظ

به عنوان یک فروشنده لوازم روشنایی همیشه با مشتری‌هایی سر و کار داشته‌ام که یک عکس از اینترنت پیدا کرده‌اند و می‌خواهند فضایی دقیقا شبیه به آن عکس را برای خانه خودشان طراحی و چیدمان کنند. معمولا این دسته از مشتری‌ها افراد باهوشی هستند و کار با آنها برای یک فروشنده خیلی لذت بخش است. به این دلیل که به احتمال زیاد عکس مورد نظر مشتری دارای ایده‌هایی برای نورپردازی است و لازم نیست شما برای او کار را تصویرسازی کنید. از طرفی دیگر ممکن است خود عکس ایده‌های جدیدی را هم به شما بدهد. برای همین دانستن آدرس چند سایت طراحی معماری دکوراسیون داخلی برای معرفی به این عزیزان می‌تواند پیشنهاد خوبی از طرف فروشنده باشد. در ادامه مطلب چند نمونه وبسایت‌های داخلی و خارجی در این زمینه را خدمت‌تان معرفی می‌کنیم:

ایده

 

اگر به دنبال ایده برای تغییرات در دکوراسیون داخلی بخش های مختلف منزلتان هستید از بین مجلات و سایت هایی از قبیل چیدانه،دکونیوز، اتاق، خوگر و بیوتی هوم می توانید به بهترین نتیجه برسید. این مجلات ایده و مدل و اصول مختلف چیدمان و دکوراسیون بخش های مختلف منزل و محیط های اداری و کاری را با تصاویر با کیفیت ارائه می دهند.

مجله دکوراسیون دکونیوز

مجله تخصصی دکوراسیون دکونیوز یکی از مجلات برتر در زمینه ی دکوراسیون داخلی بوده که می تواند بهترین ایده ها را در اختیارتان قرار بدهد و الهام بخش شما برای انواع طراحی و دکور باشد. در این مجله شما با انواع سبک های دکوراسیون به خوبی آشنا می شوید. دکونیوز همچنین در زمینه دکوراسیون سرویس بهداشتی، معرفی انواع مبلمان، دکوراسیون بخش هایی همچون راهروها دارای مقالات بسیار تخصصی بوده و ایده های نابی را با تصویر به شما معرفی می کند.

در این مجله بخش هایی همچون انواع دیوارپوش ها، ایده برای کلوزت روم، ایده ی انواع جاکفشی برای هر سبک و متراژ منزل در اختیار شما قرار می گیرد. دکونیوز در بین مطالب خود ویدیویی های آموزشی در حوزه ی دکوراسیون و ساخت وسایل دکوراتیو ارائه می دهد. به همین دلیل می توانید با وسایل دور ریختنی اکسسوری های بسیار زیبا را با این ویدئوها تهیه کنید.

سایت چیدانه

چیدانه یکی از قدیمی ترین مجلات در زمینه ی دکوراسیون بوده و می تواند راهنمای شما برای دستیابی به هدفتان باشد. شما در این سایت می توانید به خوبی با ایده های مختلف در زمینه ی تغییرات آشنا شده و بهترین ایده ها را ببینید. این وبسایت انواع تجهیزات در زمینه دکوراسیون داخلی ساختمان را برای شما به تصویر کشیده و مدل های زیادی از تغییرات و ایده ها را به شما نشان می دهد. علاوه براین، تیم های فعال در زمینه ارائه خدمات دکوراسیون داخلی را نیز معرفی میکند.

سایت اتاق

سایت دکوراسیون اتاق یکی دیگر از مجلات در این حوزه بوده که به معرفی انواع ایده ها برای تغییرات و طراحی در منزل می پردازد. به طوریکه به شما در راستای ایجاد تغییرات و بازسازی راهنمایی هایی را ارائه می دهد. علاوه بر این شما در این مجله امکان خرید تجهیزات داخلی ساختمان از دیجی کالا را نیز دارید.

بیوتی هوم

مجله دکوراسیون بیوتی هوم نیز یکی از مجلات در زمینه ی دکوراسیون داخلی بوده که ایده هایی را در زمینه ی طراحی و تغییرات دکوراسیون به شما ارایه می دهد این مجله همچنین سفارشات طراحی دکور شما را پذیرفته و انجام می دهد، دراین مجله شما با انواع تجهیزات برای آشپزخانه و منزل آشنا می شوید.

مجله خوگر

خوگر یک فروشگاه اینترنتی می باشد که در زمینه ی دانستنی های دکوراسیون و چیدمان مطالب زیادی به شما ارائه می دهد و شما را با انواع چیدمان آشنا می سازد. شما در این سایت علاوه بر اینکه می توانید اطلاعات زیادی در زمینه دکوراسیون به دست بیاورید می توانید از قسمت راهنمای خرید نیز امکان تهیه بعضی از اقلام دکوراسیون منزلتان را داشته باشید.

سایت آف دکور

آف دکور مجله ای برای معرفی سبک زندگی و آشپزی می باشد که مجهز به فروشگاه نیز است. در این مجله دستورات بعضی از غذاها موجود می باشد، و همچین می توانید برای تغییرات درطراحی و دکوراسیون منزلتان ایده هایی را در صفحات آن مشاهده کنید.

علاوه بر این مجلات، می توان برای اطلاعات در زمینه دکوراسیون و طراحی داخلی ساختمان مجلاتی از قبیل توکامارت، دلتا، دکوبوم و پویانو را نام برد.

منبع: ویرگول

  • ۰۳/۰۱/۲۳
  • ن. مدیر

نظرات (۱)

سلام

ممنون بابت مطالب مفبدتون. فروش آنلاین هم دارید؟

پاسخ:
سلام دوست عزیز، خوشحالیم که مطالب وبلاگ برایتان مفید بوده. اگر از قسمت بروز شده‌های وبسایت بیان تشریف می‌آورید، در صورت امکان به دایرکت اینستاگرام فروشگاه پیام دهید و در غیر این صورت با شماره‌های ثابت فروشگاه در روزهای غیر تعطیل تماس بگیرید.
با تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">