الکترو ثابت غرب

کالای برق و نور پردازی ارومیه

کدام دمای رنگ مناسب محیط زندگی شماست؟!

سه شنبه, ۷ فروردين ۱۴۰۳، ۰۸:۵۵ ق.ظ

فروشگاه الکترو ثابت عرضه کننده برندهای همانند آلتون‌رای که تولید کننده چراغ‌های با کیفیت در طیف‌های نوری مختلف می‌باشد. مسلماً هر محیطی دمای نور خاص خود را می‌طلبد؛ از این رو ما بر آنیم تا بهترین و با آرامش‌ترین دمای نور محیط زندگی‌تان را برای شما به ارمغان آوریم. در ادامه این مطلب با انواع دمای نور مختلف آشنا خواهید شد:

آفتابی یا سفید گرم ww) White Warm): نور این لامپ ها با دمای رنگ کمتر از ۳۳۰۰ کلوین باعث می شود که در محیط احساس گرم بودن و آرامش ایجاد شود. رنگ نور این لامپ ها مشابه لامپ های التهابی است. این لامپ ها برای محیط هایی که قرار است فرد در آن به استراحت بپردازد یا در آن احساس آرامش داشته باشد نظیر هتل ها، بیمارستان ها، اتاق خواب و نشیمن منازل، مهد کودک ها و سالن های کنفرانس مناسب میباشد.

سفید خنثی یا سفید سرد nw) White Neutral): نور این لامپ ها با دمای رنگ ۳۳۰۰ تا ۵۰۰۰ کلوین رنگ نوری بین آفتابی و مهتابی می باشد. رنگ نور این لامپ ها مشابه لامپ های فلورسنت با نور سفید خنثی است. این لامپ ها برای محیط های کاری نظیر کارگاه ها، دفاتر اداری، نمایشگاه ها، سالن های ورزشی، سالن انتظار، بانک ها، مراکز آموزشی و نیز آشپزخانه منازل ایده آل هستند.

مهتابی یا نور روز dw) White Daylight) :این لامپ ها با تولید نوری با دمای رنگ بالاتر از ۵۰۰۰ کلوین بسیار مناسب برای تأمین روشنایی اماکنی هستند که به روشنایی زیاد نیاز دارند. رنگ نور این لامپ ها مشابه لامپ های فلورسنت مهتابی است. به عنوان مثال: فروشگاه ها، سوپر مارکت ها، صنایع تولیدی، کارخانه ها و … میتوانند از این لامپ ها استفاده نمایند.

منبع: altonray.com

  • ۰۳/۰۱/۰۷
  • ن. مدیر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">